تماس با ما


واحد مدیریت
info@ceworld.ir  
0910.956.1888  
تماس از ساعت 9 الی 17 به جز روزهای تعطیل

واحد فروش
sales@ceworld.ir  

شماره ارسال SMS
30007957952172  

صفحه ما در اینستاگرام
ceworld.ir  

مشتری گرامی،

خواهشمندیم قبل از سفارش خرید در سایت، قوانین و شرایط فروشگاه را با دقت مطالعه نمایید.

ثبت اطلاعات مشتریان
لطفا در هنگام سفارش محصول، آدرس کامل پستی، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کنید و حتما ایمیل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت (تمامی اطلاعات مشتری نزد فروشگاه محفوظ خواهند بود). ضمنا در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری شما صحیح نباشد،‌ هرگونه تاخیر به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خریدار می باشد.

مراحل بررسی و ارسال سفارشات
پس از پرداخت سفارش و تایید مبلغ پرداختی از طرف بخش حسابداری،‌ وضعیت سفارش به " در حال آماده شدن " تغییر می کند. پس از این مرحله مسئولین بخش بسته بندی طی 24 ساعت کاری سفارشات را آماده و از طرق مختلفی که خریدار انتخاب نموده است ارسال خواهند نمود.

پیگیری سفارشات
جهت پیگیری سفارش خود در صورتی که زمان بندی های قید شده سپری شده و بسته بدون تغییر وضعیت مانده است،‌ می توانید از طریق ایمیل، بخش پشتیبانی آنلاین، یاهو مسنجر و یا شماره های موجود با فروشگاه تماس بگیرید.

روش های ارسال سفارش
سفارشات ثبت شده طبق روشی که در زمان ثبت سفارش تعیین می شود، ارسال می شوند که مشخصات و زمان حمل مربوطه به تشریح توضیح داده می شود:

پست پیشتاز

زمان حمل بسته در این روش 1 تا 3 روز است كه برای مراكز استان 1 تا 2 روز ، ‌شهرستان های بزرگ 2 تا 3 روز و شهرهای كوچك و روستاها 3 روز می باشد. با توجه به ارسال انبوه سفارشات پستی از طریق دفتر خدمات پستی منطقه،‌ بعضا مشاهده شده كه بسته ها با تاخیر 1 روزه از دفتر تهران خارج شده اند که این مورد خارج از مسئولیت فروشگاه می باشد.

پست سفارشی

زمان حمل بسته در این روش 5 تا 10 روز است كه برای مراكز استان و شهرستان های بزرگ 5 تا 8 روز و برای شهرهای كوچك و روستاها 7 تا 10 روز می باشد. 

تیپاکس

تیپاكس یک شركت حمل و نقل خصوصی است كه تنها در برخی شهرهای ایران خدمات رسانی می کند (شهرها و شهرستانهای بزرگ).
زمان حمل بسته در این روش 1 تا 2 روز است (شهرهای راه نزدیك 1 روزه و شهرهای راه دور 2 روزه) و هزینه حمل بسته ها نیز با توجه به وزن بسته ها تعیین می شود . در این روش بسته ها به صورت پسكرایه ارسال می شوند و به این معنی كه تنها هزینه خدمات در زمان سفارش دریافت می شود و هزینه حمل بسته در زمان تحویل بسته به مشتری از وی دریافت می شود . كمترین وزن در نظر گرفته شده در این روش ، 6 كیلوگرم است كه بسته هایی كه سبك تر باشند نیز همان 6 كیلوگرم در نظر گرفته می شوند و هزینه ارسال نیز بر اساس آن تعیین می شود ( بر روی رسید بسته كلمه حداقل قید می شود كه بیانگر این است كه وزن بسته كمتر از 6 كیلو می باشد و كمترین هزینه ارسال لحاظ شده است) . هزینه خدمات برای بسته های تیپاكس 3500 تومان است و هزینه حمل نیز در كمترین وزن حدود 8000 تومان است . این روش تنها برای وزن های بالا و یا موارد عجله ای توصیه می شود . همچنین شیوه حمل بسته با این روش بسیار مناسب تر از پست است .

باربری و ترمینال

در این دو روش نیز همانند تیپاكس بسته ها به صورت پسكرایه ارسال می شوند،‌ تنها تفاوت این دو روش این است كه هزینه حمل برای شهرهای کوچک و دور ارزانتر خواهد بود و امکان ارسال بسته ها به تمام شهر های کشور مقدور می باشد.

پیك موتوری

در این روش كه تنها مخصوص داخل شهر اراک است،‌ تنها هزینه اجناس گرفته می شود و هزینه حمل با پیك در زمان تحویل بسته از مشتری دریافت می شود. در این روش امكان این نیز وجود دارد كه هزینه اجناس نیز در زمان تحویل بسته به پیك داده شود. هزینه ارسال با این روش بین 2000 تومان تا 5000 تومان است كه بسته به منطقه و مسافت طی شده توسط پیك دارد.

نكته مهم :
بسته های ارسالی با پست (پیشتاز و سفارشی) و تیپاكس در زمان ارسال بیمه می شوند، اما این بیمه تنها شامل نرسیدن بسته به مقصد به واسطه گم شدن، ‌آتش سوزی و ... است كه تمام هزینه بسته نیز توسط شركت های مذكور پرداخت نمی شود. از همین رو در صورت تمایل می توانید هزینه بیمه تكمیلی بسته را نیز پرداخت كنید (تلفنی با فروشگاه هماهنگ شود) تا بسته شما در مقابل شكستگی نیز بیمه شود. در غیر این صورت در صورت كوتاهی و حمل نامناسب شركت های فوق، ‌هیچگونه خسارتی پرداخت نخواهد شد.

روش های پرداخت سفارش
پرداخت مبلغ سفارش به روش های گوناگون شامل واریز داخل بانک ، کارت به کارت ، پرداخت آنلاین میسر است که در زمان ثبت سفارش قابل انتخاب می باشند.

لغو سفارشات و شرایط برگشت وجه
در صورتی که پرداخت سفارش انجام شود،‌ تا زمانی که بسته ارسال نشده است، می توان درخواست لغو سفارش را داد (فقط به صورت تلفنی) و کل هزینه را پس گرفت که این زمان حداکثر 1 روز پس از تایید پرداخت است (در حال آماده شدن). در غیر این صورت تحت هیچ شرایطی سفارش لغو نخواهد شد.

آسیب دیدن سفارش در حین حمل بسته
سفارشات ارسالی توسط فروشگاه تا جای ممکن به صورت محکم و با ایمنی بالا بسته بندی می شوند اما با این حال و با توجه به ممنوعیت ارسال قطعات و لوازم شکستنی در تمامی روش های ارسال،‌ بسته هایی که دچار آسیب دیدگی در زمان حمل شوند، شامل بیمه های اولیه شرکت های حمل و نقل نمی شوند و پرداخت خسارت نیز متوجه فروشگاه نمی شود.
میزان امنیت و دقت روش های ارسال به شرح زیر است :
1 - پیک موتوری 2 - ترمینال اتوبوسرانی 3 - تیپاکس 4- باربری 5- پست پیشتاز 6- پست سفارشی

بر همین اساس در صورت تمایل می توانید روش های با دقت حمل بالاتر را انتخاب کنید و یا قبل از ارسال بسته با پرداخت مبلغ کمی بسته خود را بیمه تکمیلی (برای آسیب دیدگی زمان حمل) کنید. برای اطلاع از این مبلغ با فروشگاه تماس بگیرید (قبل از ارسال بسته حتما میبایست مبلغ بیمه پرداخت شده باشد تا بیمه نامه مربوطه صادر شود که در صورت ارسال شدن بسته و عدم پرداخت حق بیمه ، مسئولیتی از این بابت متوجه فروشگاه نخواهد بود).

برگشت خوردن سفارش
در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد،‌ علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد.

تخفیف
قیمت های درج شده در سایت بر اساس تک فروشی می باشد (به جز مواردی که بسته ای ارائه میشود). بر همین اساس درخواست تخفیف تنها برای حالتی که تعداد سفارش داده شده از هر قلم کالا بالا باشد بررسی می شود و برای تعداد های پایین تخفیفی اعمال نمی شود. جهت دریافت تخفیف، خریدار پس از ثبت پیش فاکتور در فروشگاه می بایست با اعلام شماره سفارش خود به صورت تلفنی در خواست بررسی میزان تخفیف سفارش خود را اعلام نماید.

اطمینان از موجود نبودن برخی اقلام سفارش
در زمان ثبت سفارش دقت فرمایید که اجناسی که در فروشگاه با قیمت 0 نمایش داده می شوند، به این معناست که دارای موجودی نمی باشند و باقی اجناس در انبار فروشگاه موجود هستند (برخی با تعداد کم و برخی با تعداد زیاد) و تنها زمانی که موجودی یک جنس تمام و یا بسیار محدود شود قیمت آن 0 می شود. بنابراین در صورت ثبت سفارش در اولین فرصت نسبت به پرداخت اقدام نمایید تا به این وسیله سفارش شما در نوبت جلوتری قرار گیرد و احتمال به اتمام رسیدن اجناس به حداقل برسد. قیمت های درج شده در سایت به روز هستند و مادامی که جنس موجود باشد با همان قیمت ارائه می شود. سفارشات ثبت شده نیز در صورت مواجهه با کسری با همان قیمت ارسال می شوند و در صورتی که امکان تهیه اقلام کسری پس از گذشت زمان تعیین شده با همان قیمت میسر نباشد، ‌هزینه اقلام کسر شده عینا عودت داده می شود و امکان لغو کل سفارش وجود ندارد.

اعتبار پیش فاکتور
اعتبار فاکتور ثبت شده برای پرداخت صرفا 2 روز بعد از ثبت سفارش است و پس از این مدت در صورت تغییر قیمت ها، قیمت های به روز محاسبه خواهد شد.
قيمتها به خاطر نوسانات بازار روزانه به روز مي شوند قيمتي که در زمان قطعي شدن سفارش مشتري در سايت منظور گرديده است معتبر مي باشد.

مهلت تطبیق فاکتور
تا 24 ساعت پس از دریافت سفارش، مشتری می بایستی تا اقلام ارسالی را با فاکتور خریداری شده تطبیق دهد و در صورت کم و زیاد بودن اقلام و یا اشتباه بودن احتمالی قطعات سریعا موارد را مکتوب از طریق فکس یا ایمیل به فروشگاه اعلام نماید. در صورت تاخیر در اطلاع رسانی کامل، مسئولیتی بر عهده فروشگاه نخواهد بود.

محصولات مجازی
محصولات مجازی، محصولاتی هستند که از طریق اینترنت برای مشتری ارسال خواهند شد. مانند ایمیل و یا لینک دانلود. (از طریق روشهای ارسال قید شده مانند پست، تیپاکس، باربری و... ارسال نخواهند شد.)

محصولاتی مانند "شماتیک و PCB" یک مدار، بعضی از محصولات نرم افزاری و پروژه های دانشجویی که در بخش محصولات CEW قرار دارند، را میتوان به عنوان محصولات مجازی نام برد.

پس از سفارش محصول و واریز مبلغ، محصول از یکی از دو طریق زیر برای مشتری ارسال خواهد شد:

ارسال محصول از طریق ایمیل
ارسال یک ایمیل به آدرس ایمیلی که مشتری در فروشگاه ثبت کرده است و ضمیمه نمودن محصول در ایمیل و یا ارسال یک لینک دانلود محصول برای مشتری.
 
در این روش ایمیل، 12 تا 24 ساعت پس از واریز وجه برای مشتری ارسال خواهد شد. و این موضوع بصورت یک پیام در اطلاعات جزییات سفارش مربوطه، به اطلاع مشتری خواهد رسید. ساعت و تاریخ ارسال این پیام، به عنوان ساعت و تاریخ ارسال اولین ایمیل حاوی محصول (ضمیمه ایمیل و یا لینک دانلود) تلقی می شود.

بسیار مهم:
در صورت عدم دریافت ایمیل توسط مشتری، مشتری موظف است از ساعت ارسال اولین ایمیل حاوی محصول تا 24 ساعت پس از آن موضوع را به پشتیبانی فروشگاه اعلام نماید. همچنین فروشگاه موظف است تا 24 ساعت پس از اعلام مشتری مبنی بر عدم دریافت ایمیل، محصول را از طریق ارسال مجدد ایمیل و یا ارسال یک لینک دانلود در اختیار مشتری قرار دهد. بدیهی است پس از گذشت 24 ساعت فرجه و عدم تماس مشتری با فروشگاه در طی این زمان، هیچ مسئولیتی متوجه فروشگاه نمی باشد و مشتری موظف به سفارش دوباره محصول و پرداخت مجدد هزینه آن می باشد.


دانلود محصول به صورت آنی پس از واریز وجه
مشتری پس از واریز وجه، میتواند از منوی "سفارشات شما" بر روی سفارش خود کلیک کرده و در آنجا محصول خریداری شده را دانلود نماید.

بسیار مهم:
توجه داشته باشید که لینک دانلود محصول در صفحه سفارش به مدت 24 ساعت از لحظه فعال شدن آن (لحظه پس از واریز وجه، وضعیت "پرداخت تاييد شده" و یا "در حال آماده سازی") معتبر می باشد و پس از گذشت این مدت زمان، بصورت اتوماتیک غیرفعال می گردد. چنانچه پس از سپری شدن این زمان و غیرفعال شدن لینک، مشتری به هر دلیلی نتوانست محصول را دانلود نماید، مشتری موظف است تا حداکثر 24 ساعت پس از غیرفعال شدن لینک، با پشتیبانی فروشگاه تماس گرفته تا محصول را از طریق ایمیل و یا یک لینک دانلود محصول دریافت نماید. بدیهی است پس از گذشت 24 ساعت فرجه و عدم تماس مشتری با فروشگاه در طی این زمان، هیچ مسئولیتی متوجه فروشگاه نمی باشد و مشتری موظف به سفارش دوباره محصول و پرداخت مجدد هزینه آن می باشد.
 
لغو سفارشات و شرایط برگشت وجه محصولات مجازی
محصولات مجازی به دلیل ارسال اتوماتیک آن، تحت هیچ شرایطی لغو نخواهند شد و برگشت وجه شامل آن نخواهد شد.



شاخه ها